beantwoord

Onjuiste gegevens op E-ticket

  • 22 mei 2015
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat moet je doen als je de verkeerde gegevens hebt ingevoerd ? op je E-ticket
icon

Beste antwoord door Hendrik 22 mei 2015, 09:54

Tja, in principe is dat 'eigen schuld, dikke bult'... Maar wellicht kan de NS uit coulance iets voor u betekenen! U kunt wachten tot een NS-medewerker uw bericht hier leest óf telefonisch contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Tja, in principe is dat 'eigen schuld, dikke bult'... Maar wellicht kan de NS uit coulance iets voor u betekenen! U kunt wachten tot een NS-medewerker uw bericht hier leest óf telefonisch contact opnemen met de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +4
Het maakt overigens wel uit wat. Alles moet kloppen, het e-ticket is fraudegevoelig maar als met uw vergissing geen fraude mogelijk is, kunt u geluk hebben. Een foute naam of geboortedatum is niet toegestaan.
Ik kijk graag even of er nog wat aan te doen is. Stuur daarvoor even een privébericht met je emailadres en de gegevens die op het ticket moeten staan. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer