Ik heb heel wat pogingen gemaakt om op een gemakkelijk manier reis kaartjes online te kopen, en met mijn Australische Mastercard te betalen – die betaling gaat via Buckaroo. Zo iets moet heel vlot lopen.
De NS we site ziet er hier voor goed uit, in heb één keer succes gehad en mijn kaartje kunnen kopen.
Daar na liep alles elke keer helemaal mis, na dat mij bestellingen en betaling gecontroleerd waren.
Vandaag mislukte mij bestelling weer. Dit gebeurt telkens weer.
Het is handig om een kaartje online te kunnen kopen, maar ik kan nergens een andere manier van betalen vinden – b.v. PayPal, of via een factuur die ik direct uit mij bank kan betalen.
NS Chat hielp me helemaal niet en zeiden ja, je kunt met Mastercard betalen, of naar een loket op een station gaan. Punt.
Natuurlijk is er geen loket in Australië, en omdat ik op een vlugge tocht naar Nederland kom, wil ik graag vlug en direct van het vliegveld de trein instappen. Daarom is de online optie zo handig.
Is er iets mis met het NS betaling systeem? Kan ik op een andere manier online bestellen en betalen?