beantwoord

Online kaartje niet ontvangen


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hi, ik heb vorige week donderdag een online kaartje gekocht voor een reis naar Schiphol de dag erna. Deze is nooit aangekomen maar wel afgeschreven. Hierdoor heb ik alsnog uit de automaat een kaartje moeten kopen. Hoe krijg ik mijn geld terug?
icon

Beste antwoord door Tochjo 2 januari 2019, 13:09

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer