online ticket

  • 26 februari 2020
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Goedemorgen, net online kaartje besteld maar ticket niet ontvangen. Wel al betaald…

mvg, Miriam voor t hekke


3 reacties

Reputatie 7

Mocht je het ticket nog steeds niet hebben ontvangen - kijk dan ook eens in de spam box van je e-mail.

Als je dan nog niets hebt ontvangen - even contact opnemen met de klantenservice.

Hoi Miriam9624, welkom op de NS Community. 

Heb je het ticket inmiddels ontvangen? Als het ticket nog altijd niet ontvangen is en ook niet in de spam te vinden is, kun je het beste advies van Slidestops opvolgen en contact opnemen met de Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Het kan een uur duren voordat een email met de link voor een online gekocht treinkaartje in jouw mailbox komt. Wanneer je het kaartje dezelfde dag nodig hebt, kun je het ook gelijk na aankoop via de website downloaden/indeappzetten.

Heb je inmiddels de mail ontvangen?

 

Reageer