beantwoord

online ticket gekocht; geen bevestiging ontvangen!

  • 24 november 2020
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Ik moet morgen echt dringend reizen naar Utrecht. En heb nog steeds geen tickets ontvangen per e-mail! Kunt u deze alsnog opsturen want moet in de ochtend vertrekken pff 

icon

Beste antwoord door Thom 24 november 2020, 00:30

Als het er na een uur nog niet is, neem dat contact op met Klantenservice. Zij regelen het voor u. Klantenservice is er dag en nacht. Heeft u al bij de junkmail dan wel reclame gekeken? Meestal zijn de emails er binnen een paar minuten.

 


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als het er na een uur nog niet is, neem dat contact op met Klantenservice. Zij regelen het voor u. Klantenservice is er dag en nacht. Heeft u al bij de junkmail dan wel reclame gekeken? Meestal zijn de emails er binnen een paar minuten.

 


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u al bij de junkmail dan wel reclame gekeken?

Dat is inderdaad meestal de reden dat mensen hun ticket niet kunnen vinden. 

Reageer