online ticket naar verkeerd email gestuurd

  • 3 September 2021
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo!

ik heb een kaartje gehaald voor de intercity richting Zwolle vanaf Breda naar station denbosch,

 

alleen ik heb niks in mn mail binnen gehad, en in dus ook geen vervoersbewijs laten zien, of ‘inchecken’ bij de poortjes


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom bij de NS Community Sharonatjirenza
Soms duurt het even voordat je de mail ontvangt. Is het inmiddels gelukt?


Het e-ticket is naar verkeerd email adres gestuurd, dus denk niet dat het ontvangen is. Hopelijk heeft de klantenservice verder kunnen helpen.

Welkom bij de NS Community Sharonatjirenza
Soms duurt het even voordat je de mail ontvangt. Is het inmiddels gelukt?

Badge +3

U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u het ticket opnieuw opsturen, naar het juiste adres.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer