beantwoord

Online ticket scant niet!

• 5 juni 2019
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

al een aantal dagen maak ik gebruik van de NS-app. Hier koop ik( totdat me busniskaart binnen is) online treinkaartjes. Helaas kan ik deze niet inchecken op mijn begin station. Overigens bij mij bestemmingstation ( met poortjes) ook niet uitchecken. Uiteindelijk kom ik er met behulp van de informatie knop wel uit. Wat te doen? Ik heb mijn helderheid op de grootste stand. O
icon

Beste antwoord door mrfreeze 5 juni 2019, 21:11

Als er geen poortjes op het station zijn, hoef je niks te doen. Als er wel poortjes zijn, moet je een poortje zoeken met de tekst "Scan ticket". Op sommige stations zijn alle poortjes daarvoor geschikt, op andere stations soms slechts een enkele.

De tickets staan in de app niet toevallig als "verlopen"? Daar zijn namelijk meerdere meldingen van geweest de laatste dagen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als er geen poortjes op het station zijn, hoef je niks te doen. Als er wel poortjes zijn, moet je een poortje zoeken met de tekst "Scan ticket". Op sommige stations zijn alle poortjes daarvoor geschikt, op andere stations soms slechts een enkele.

De tickets staan in de app niet toevallig als "verlopen"? Daar zijn namelijk meerdere meldingen van geweest de laatste dagen.

Beste,

Het is mij inderdaad duidelijk dat je ze dient te scannen bij de poortjes waar deze voor bedoelt zijn. Ook vandaag was het niet gelukt maar later de dag weer wel. Het werkt helaas gewoon niet optimaal. Ook de weersomstandigheden spelen hierin een rol. Ik bel wel vaker met de informatieknop hierover.
Bedankt voor je antwoord ☺️

Reageer