beantwoord

Online ticket verkeerde datum

• 28 juli 2015
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

Beste NS, Heb zojuist online een kaartje gekocht vanaf Roosendaal naar Zwolle (Dit is handiger ivm trein vanuit België) Alleen nu ik hem wil uitprinten kom ik erachter dat ik zo stom ben geweest om hem voor vandaag te kopen in plaats van morgen. Valt de ticket nog te veranderen of geld terug krijgen (ticket nr. 1379076) of moet ik een nieuwe ticket kopen. Met vriendelijke groet, Jeroen Tiernego
icon

Beste antwoord door ErikVD 28 juli 2015, 14:52

Ik zou snel telefonisch contact opnemen met NS Klantenservice. Misschien kunnen zij - gezien de lengte van het trajet en dus de hogere prijs - nog wat voor je doen.

In principe geeft NS geen restitutie op eenmaal geprinte e-tickets en zou je het geld kwijt zijn maar in dit geval valt met het belgische deel van het ticket als bewijs wel een zaak te maken bij NS. Je reist immers niet dagelijks van Roosendaal naar Zwolle.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik zou snel telefonisch contact opnemen met NS Klantenservice. Misschien kunnen zij - gezien de lengte van het trajet en dus de hogere prijs - nog wat voor je doen.

In principe geeft NS geen restitutie op eenmaal geprinte e-tickets en zou je het geld kwijt zijn maar in dit geval valt met het belgische deel van het ticket als bewijs wel een zaak te maken bij NS. Je reist immers niet dagelijks van Roosendaal naar Zwolle.

Reageer