Online zone taxi bestellen via mobiel lukt niet

• 23 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Is het de NS bekent dat je tussen 22.00 en 0.00 (on geacht welke dag) geen zone taxi kan bestellen omdat de site er dan automatisch 2 UUR bij op telt? Hoe hier mee om te gaan?

3 reacties

Hallo Ij72,

Vreemd dat je tussen 22.00 en 0.00 geen zone taxi kunt bestellen. Het lijkt op een storing op de website. Ik ga je signaal hierover doorzetten, zodat er naar gekeken kan worden. Bedankt voor het doorgeven.

Groet,
Marjan
Beste Marian, je kan 24h per dag een taxi bestellen, en via de laptop zelfs op alle gewenste tijden. Er is zeker geen STORING op de site. Alleen de besteltijd 22.00-23.59 kan je niet invoeren via een android telefoon. De website verplicht je dan je invoer in te geven via scrollen enzo en datums aanklikken. Vervolgens maar hij van 22.00 niet 22.00 maar 0.00 de volgende dag. en van 23.25 maakt hij 01.25 de volgende dag. Het zou handig zijn als de site de invoer manueel zou accepteren, gewoon cijfertjes in toetsen. Software matig probleem, dat via de pc/laptop geen fouten vertoont, maar wel mobiel. (En als ik een zone taxi naar huis wil ga ik niet eerst naar een pc/laptop toe reizen, maar wil ik dat met mijn HTC One kunnen.)
Bedankt voor je aanvullende informatie lj72. Ik heb ook deze extra informatie doorgezet.

Reageer