onrechtmatige incasso | NS Community
beantwoord

onrechtmatige incasso

  • 7 March 2023
  • 6 reacties
  • 191 Bekeken

Ik heb juridische kosten moeten maken om onder een onrechtmatige incasso van de NS uit te komen. Ik wil deze kosten graag verhalen, maar jullie zijn onmogelijk om schriftelijk te bereiken. Ik laat met alle liefde de wettelijke rente opbouwen of jullie kunnen mij een wijze van schriftelijke communicatie aanbieden.

 

Met vriendelijke groet,

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 7 March 2023, 17:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

En dan nog is het de vraag of @PactaSuntServanda snel geholpen wordt met zijn/haar probleem. Hopelijk komt hij/zij er snel uit met NS.

Reputatie 7
Badge +1

Hou rekening met een lange reactietijd wanneer je een brief stuurt. Ik heb nog steeds geen reactie op mijn brief van eind 2022.

Na maximaal 3 maanden kun je naar de Geschillencommissie OV omdat dan alle wettelijke termijnen voorbij zijn. Nog voor het opstarten van de eigenlijke procedure komt er dan vaak toch een reactie van NS.

Reputatie 7
Badge +3

Hou rekening met een lange reactietijd wanneer je een brief stuurt. Ik heb nog steeds geen reactie op mijn brief van eind december 2023.

Dat zal ook nog wel even duren, want die hebben ze natuurlijk nog lang niet ontvangen 😉

  1. We zijn al paar maanden in 2023. Die brief hebben ze zeker ontvangen, want die heb ik persoonlijk afgegeven.
Reputatie 7
Badge +3

Hou rekening met een lange reactietijd wanneer je een brief stuurt. Ik heb nog steeds geen reactie op mijn brief van eind december 2023.

Dat zal ook nog wel even duren, want die hebben ze natuurlijk nog lang niet ontvangen 😉

Reputatie 7
Badge +3

Hou rekening met een lange reactietijd wanneer je een brief stuurt. Ik heb nog steeds geen reactie op mijn brief van eind 2022.

.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi PactaSuntServanda en welkom bij de NS Community! 

Je kunt onze klantenservice wel per mail of per post bereiken. Per e-mail kun je geen bijlagen meesturen, maar wel dit formulier invullen. Of je kunt een brief sturen naar het onderstaande adres:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Reageer