beantwoord

Onterecht betalen bij fietsenstalling NS Utrecht Centraal

  • 22 februari 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Goededag,

Vanavond moest ik opeens 1,25 euro afrekengen bij de fietsenstalling van NS aan de centrumzijde van Utrecht Central omdat mijn fiets hier langer dan 24 uur gestald zou zijn. Ik had de fiets echter 's ochtends daar gestald. De meneer die mij uitcheckte zei dat ik moest betalen en mijn geld terug zou kunnen vragen via de NS site. Hoe kan ik dit regelen?
icon

Beste antwoord door Danny NS 22 februari 2019, 19:43

Hoi Albert de Wit en welkom op de NS Community!

Vreemd dat er ten onrechte een bedrag zal zijn berekend terwijl je fiets er korter dan 24 uur heeft gestaan.

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter
of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Albert de Wit en welkom op de NS Community!

Vreemd dat er ten onrechte een bedrag zal zijn berekend terwijl je fiets er korter dan 24 uur heeft gestaan.

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter
of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer