Oplossing voor verkeerde datum etickets



Toon eerste bericht

180 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Men moet gewoon beter opletten als men een ticket koopt of verzilvert.
Klopt, maar dat gebeurt dus blijkbaar niet altijd. Dan kun je als bedrijf wel zeggen dat je gewoon beter moet opletten, maar daarmee snij je jezelf ook in de vingers, omdat alle vragen over die tickets toch door iemand beantwoord moeten worden. En om nou te zeggen dat de klantenservice om meer calls zit te springen ...
Als er dus makkelijke manieren zijn om het aantal fouten te verminderen, zie ik geen enkele reden om dat niet te doen.
Reputatie 7
Badge
Men moet gewoon beter opletten als men een ticket koopt of verzilvert. Wat mij ook opvalt dat men lang van te voren bestelt terwijl het ook gewoon op de dag van vertrek kan.
@mrfreeze
Het grootste probleem van dat controle-moment blijft mijns inziens het alleen vermelden van de datum en niet de dag.
Reputatie 7
Badge +3
Op zich is er al wel zo'n controle-moment, zie hieronder. Maar iets explicieter de vraag of de bestelling juist is, zou geen kwaad kunnen denk ik.

Het is vooral belangrijk om de dag aan te geven en niet alleen de datum. Veel mensen weten dat ze op donderdag op pad gaan maar niet of dat de 16de of de 17de is.

Overigens zijn denk ik niet alle "vergissingen" ook inderdaad vergissingen. Er zullen ook mensen zijn die zich bedacht hebben en gewoon een dag eerder of later op reis willen.

Reageer