beantwoord

Opzeggen oude voordeelurenkaart

• 29 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 353 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Om mijn oude voordeelurenkaart op te kunnen zeggen moet ik eerst een nieuwe betalen (NS dreigt zelfs met incasso) voordat ik deze kan opzeggen. Van de zotte!
icon

Beste antwoord door Leny NS 30 oktober 2014, 09:22

Hans, welkom op het forum. Dat kan kloppen. Dan zit je in de verlengingsperiode en dien je eerst het bedrag over te maken. Want in de verlenging kunnen wij niks voor je betekenen. Zodra het bedrag binnen is, kunnen we het abonnement opzeggen. Je mag dan bellen met onze klantenservice, of mij een privébericht sturen. Dan help ik je via het forum verder. Graag een privébericht met je naw- gegevens, IBAN en je OV-chipkaartnummer. Vriendelijke groet, Leny
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Het is toch niet meer dan logisch dat je bij een doorlopend abonnement een nieuwe termijn moet betalen wanneer je te laat hebt opgezegd. Je hebt nog geluk dat zulke doorlopende abonnementen verplicht per maand opzegbaar zijn zodat je 55 euro weer teruggestort krijgt indien je je abonnement nu wel op tijd beëindigd en van je kaart haalt.
Badge
Hans, welkom op het forum. Dat kan kloppen. Dan zit je in de verlengingsperiode en dien je eerst het bedrag over te maken. Want in de verlenging kunnen wij niks voor je betekenen. Zodra het bedrag binnen is, kunnen we het abonnement opzeggen. Je mag dan bellen met onze klantenservice, of mij een privébericht sturen. Dan help ik je via het forum verder. Graag een privébericht met je naw- gegevens, IBAN en je OV-chipkaartnummer. Vriendelijke groet, Leny
Dan zit je in de verlengingsperiode en dien je eerst het bedrag over te maken. Want in de verlenging kunnen wij niks voor je betekenen.

Met andere woorden: 'Wij van NS hebben ons ICT-systeem niet op orde, dus verplichten we de reiziger zich te voegen naar ons ICT-systeem'.

Reageer