beantwoord

Oude tickets in app downloaden

• 13 mei 2020
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Graag wil ik vanuit de app twee tickets downloaden, die ca. 2 maanden oud zijn. Deze heb ik nodig om te kunnen declareren bij mijn werkgever. Hier wordt gesproken over een link in je e-mail, maar deze werkt niet meer. Dan krijg ik het bericht dat het ticket verlopen is (logisch, want 2 maanden oud). 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Mark NS 13 mei 2020, 17:10

Hoi Amonet, welkom op de NS Community. 

De link in de e-mail naar de e-tickets werkt tot één maand nadat het ticket geldig was. E-tickets die langer dan een maand geleden geldig waren, kun je helaas niet meer via die link downloaden. Wel kun je contact opnemen met de Klantenservice door te bellen of, bij voorkeur, via de chat, Facebook of Twitter. Vaak zijn tickets van langer dan een maand geleden nog wel uit het achterliggende systeem in pdf. te downloaden. Die kunnen dan per mail in een bijlage aan je toegezonden worden. Voor in de toekomst is het advies om e-tickets altijd direct na de reis in pdf. te downloaden wanneer je die nog nodig hebt voor een declaratie. 

Bekijk origineel

5 reacties

Badge

De link in de e-mail naar de e-tickets werkt tot één maand nadat het ticket geldig was. E-tickets die langer dan een maand geleden geldig waren, kun je helaas niet meer via die link downloaden. Wel kun je contact opnemen met de Klantenservice door te bellen of, bij voorkeur, via de chat, Facebook of Twitter. Vaak zijn tickets van langer dan een maand geleden nog wel uit het achterliggende systeem in pdf. te downloaden. Die kunnen dan per mail in een bijlage aan je toegezonden worden. Voor in de toekomst is het advies om e-tickets altijd direct na de reis in pdf. te downloaden wanneer je die nog nodig hebt voor een declaratie. 

Dank voor je snelle hulp, ik ga het regelen via de chat. In het vervolg zal deze inderdaad direct downloaden (ik dacht dat ze beschikbaar zouden zijn in de app). 

Vriendelijke groet

Badge +3

Als je ze ooit in de app geladen had dan zouden ze daar moeten blijven staan. Bovenaan bij Mijn Tickets zou dan zowel Aankomend als Eerder (of iets van die strekking) moeten staan. Keertje naar links of rechts vegen of zo dus?

Dag Robert,

Dat klopt, daar zie ik ze staan maar kan ze niet downloaden. Ik kan een link naar mn mail sturen, maar deze werkt vervolgens niet zoals het hoort (of zoals oorspronkelijk). Of ken jij een manier om ze wel te downloaden via de app? Nu zie ik screenshots als enige mogelijkheid, maar daar is de fiscus denk niet tevrrden mee

Badge +3

Ik weet daar wel wat voor maar nu even niet paraat want over een paar uur de wekker.

Het was iets met Delen (naar agenda) en met name Outlook snapt dat niet goed.

Reageer