Ov chipkaart hoesjes | NS Community
beantwoord

Ov chipkaart hoesjes


Hallo waar kun je nog de gele bescherm hoesjes krijgen voor je ov chipkaart in de buurt van enschede
icon

Beste antwoord door Thom 7 April 2018, 19:36

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Klantenservice kan ze aan u toesturen, als ze er nog zijn.
Graag hoe vraag ik het aan
Reputatie 7
Badge +4
030 7515155 of even twitteren. De adressen staan er als je op de blauwe letters van Klantenservice drukt in reactie 1.
Vaak kun je ze ook gaan bestellen via www.ovshop.nl
Top bedankt
Badge +3
Die ovshop.nl vertrouw ik voor geen millimeter Sylvia45 want...

Die website gebruikt niet eens https (SSL) maar wel een of ander blokkerig gekopieerd logo van Webwinkel KEUR en Officieel Partner Deelnemer OV-chipkaart.

Daar kan je vervolgens niet eens op klikken (die logo's) om te kijken of het wel klopt allemaal, en is dus FAKE. TRAP DAAR NIET IN!

En de reviews zijn discutabel (want een 9,1 uit 10 haalt geen enkele andere site bijna!).

Heel erg oppassen dus, want áls ze al leveren (verzendkosten erbij natuurlijk en zo!) heb je te veel betaald want die hoesjes zijn gewoon gratis, altijd!

Vraag even op het station (of bij de bus/tram/metro balie) om een hoesje en klaar.

Als je wilt heb ik er ook nog wel een paar (doorzichtig, dan hoeft je kaart er nooit meer uit) met een keycord (sleutelhanger met trekkoordje)... voor de kosten van 2 postzegels.

Ja ik zag het robert ik ga het ook niet doen.ze staan er gratis op maar wel even verzendkosten betalen
Maar waar kun he ze gratis krijgen in de omgeving enschede
Die ovshop.nl vertrouw ik voor geen millimeter Sylvia45 want...

Die website gebruikt niet eens https (SSL) maar wel een of ander blokkerig gekopieerd logo van Webwinkel KEUR en Officieel Partner Deelnemer OV-chipkaart.

Daar kan je vervolgens niet eens op klikken (die logo's) om te kijken of het wel klopt allemaal, en is dus FAKE. TRAP DAAR NIET IN!

En de reviews zijn discutabel (want een 9,1 uit 10 haalt geen enkele andere site bijna!).

Heel erg oppassen dus, want áls ze al leveren (verzendkosten erbij natuurlijk en zo!) heb je te veel betaald want die hoesjes zijn gewoon gratis, altijd!

Vraag even op het station (of bij de bus/tram/metro balie) en klaar.

Ik heb ze toen besteld en ze worden gewoon geleverd het adres zit in Abcoude.
Dag Sylvia45, als je wil kan ik kijken of ik je een hoesje toe kan sturen. Wil je me hiervoor een privébericht sturen met de volgende gegevens? Dit doe je door op mijn naam te klikken.

- Voorletters en achternaam
- geboortedatum
- postcode en huisnummer
Dag chiel ik krijg er al 1 op gestuurd door ns zelf maar toch bedankt

ik wil de gele ns kaarthouder bestellen hoe kan ik dat doen?

Reputatie 7
Badge

Dat staat in dit topic als het goed is.

Reputatie 7
Badge +3

Wachten tot er een moderator voorbijkomt in dit topic en dan een privébericht sturen.

Reputatie 7
Badge +1

@Hassan

die oude gele-nogal dik, wijn er al lang niet meer (te geef of te koop). Er zijn wel nieuwere vervangers, ikzelf heb ze beide-prima om m´n 2 kaarten uit elkaar te houden, die is doorzichtig plastic en heeft aan beide kanten een ruimte zodat je foto+e.d. altijd goed te zien is en niet uitgeschoven hoeft te worden. Alleen geen idee waar die (nog) te krijgen is.

Het staat er inderdaad al. @Mak Hassan je kan dit vragen bij onze klantenservice of je mag mij een privébericht sturen met je gegevens. 

Badge +3

Bij bankfilialen hebben ze meestal ook wel gratis insteekhoesjes voor een pasje.

Reputatie 7
Badge +3

Bankfiliaal? Dat is zo 2010.

Reageer