Die website gebruikt niet eens https (SSL) maar wel een of ander blokkerig gekopieerd logo van Webwinkel KEUR en Officieel
Daar kan je vervolgens niet eens op klikken (die logo's) om te kijken of het wel klopt allemaal, en is dus FAKE. TRAP DAAR NIET IN!
En de reviews zijn discutabel (want een 9,1 uit 10 haalt geen enkele andere site bijna!).
Heel erg oppassen dus, want áls ze al leveren (verzendkosten erbij natuurlijk en zo!) heb je te veel betaald want die hoesjes zijn gewoon gratis, altijd!
Vraag even op het station (of bij de bus/tram/metro balie) om een hoesje en klaar.
Als je wilt heb ik er ook nog wel een paar (doorzichtig, dan hoeft je kaart er nooit meer uit) met een keycord (sleutelhanger met trekkoordje)... voor de kosten van 2 postzegels.
Die website gebruikt niet eens https (SSL) maar wel een of ander blokkerig gekopieerd logo van Webwinkel KEUR en Officieel
Daar kan je vervolgens niet eens op klikken (die logo's) om te kijken of het wel klopt allemaal, en is dus FAKE. TRAP DAAR NIET IN!
En de reviews zijn discutabel (want een 9,1 uit 10 haalt geen enkele andere site bijna!).
Heel erg oppassen dus, want áls ze al leveren (verzendkosten erbij natuurlijk en zo!) heb je te veel betaald want die hoesjes zijn gewoon gratis, altijd!
Vraag even op het station (of bij de bus/tram/metro balie) en klaar.
- Voorletters en achternaam
- geboortedatum
- postcode en huisnummer
ik wil de gele ns kaarthouder bestellen hoe kan ik dat doen?
Dat staat in dit topic als het goed is.
Wachten tot er een moderator voorbijkomt in dit topic en dan een privébericht sturen.
@Hassan
die oude gele-nogal dik, wijn er al lang niet meer (te geef of te koop). Er zijn wel nieuwere vervangers, ikzelf heb ze beide-prima om m´n 2 kaarten uit elkaar te houden, die is doorzichtig plastic en heeft aan beide kanten een ruimte zodat je foto+e.d. altijd goed te zien is en niet uitgeschoven hoeft te worden. Alleen geen idee waar die (nog) te krijgen is.
Het staat er inderdaad al.
Bij bankfilialen hebben ze meestal ook wel gratis insteekhoesjes voor een pasje.
Bankfiliaal? Dat is zo 2010.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.