beantwoord

OV chipkaart nog niet gekoppeld, transactie overzicht terugvinden

• 9 juli 2014
  • 4 reacties
  • 1031 Bekeken

Beste,

Graag zou ik mijn transactieoverzicht van de gemaakte reizen afgelopen weken willen terugvinden ivm declaraties. Ik heb pas gister mijn OV chipkaart gekoppeld, maar helaas kan ik de reishistorie niet terugvinden. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Groet,
Jard
icon

Beste antwoord door Hertog 9 juli 2014, 11:23

Na koppelen van de OV-chipkaart aan uw MijnNS account duurt het ca. 24 uur alvorens het systeem is bijgewerkt en uw reishistorie te zien is.
Bekijk origineel

4 reacties

Na koppelen van de OV-chipkaart aan uw MijnNS account duurt het ca. 24 uur alvorens het systeem is bijgewerkt en uw reishistorie te zien is.

Ok super! Dus dat betekend dat ik ook mijn reizen kan zien die ik heb gemaakt voordat ik mijn OV chipkaart heb gekoppeld? Dank voor je snelle reactie!
Het kan ook zijn dat je onder 'Mijn producten' nog de optie 'Reishistorie inzien' moet aanzetten voor de specifieke chipkaart.
Hallo Jard,

Welkom op het NS serviceforum. Als je een reis hebt gemaakt, duurt het 24 uur voordat de reis in je Mijn NS account staat. Als je de kaart eenmaal hebt gekoppeld, kan je reizen tot 1,5 jaar terugzien. Wanneer je reist met een voordeelurenabonnement is het soms nog nodig om via de knop 'Mijn Producten', vervolgens te klikken op aanmelden inzien reisgegevens. Daarna kun je jouw reizen terugzien onder 'Mijn Reishistorie'. Mocht het daarna nog niet lukken, dan zou ik graag even uitzoeken waar het aanligt, je kan dan even een privebericht sturen met je gegevens.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'overige producten'.

Reageer