beantwoord

OV-Chipkaart voor buitenlandse reizigers

• 8 november 2018
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Hallo, een buitenlandse vriendin van mij komt samen met twee andere studenten voor ongeveer twee/drie maanden in nederland wonen en werken. Wat is de goedkoopste manier voor hen om met het OV te reizen? Is het mogelijk om een persoonsgebonden OV te kopen voor hen zodat hier kortingen op kunnen worden gezet? Ik begrijp dat het studentenreizproduct geen optie is aangezien ze geen Nederlandse studenten zijn en ze geen Nederlandse studiefinanciering ontvangen. Maar is er nog iets anders mogelijk? ik hoor het graag.

Groet,
Alberto
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 november 2018, 19:38

Wat is de goedkoopste manier voor hen om met het OV te reizen?
Dat hangt er nogal van af welke reizen ze gaan maken. Elke werkdag een uur reizen in de ochtend- en avondspits vraagt om een ander abonnement dan alleen elk weekend erop uit.

Is het mogelijk om een persoonsgebonden OV te kopen voor hen zodat hier kortingen op kunnen worden gezet?
Dat kan. De makkelijkste manier om dat te regelen, is dat u de kaarten voor hen koopt en betaalt en ze op uw huisadres laat bezorgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Wat is de goedkoopste manier voor hen om met het OV te reizen?
Dat hangt er nogal van af welke reizen ze gaan maken. Elke werkdag een uur reizen in de ochtend- en avondspits vraagt om een ander abonnement dan alleen elk weekend erop uit.

Is het mogelijk om een persoonsgebonden OV te kopen voor hen zodat hier kortingen op kunnen worden gezet?
Dat kan. De makkelijkste manier om dat te regelen, is dat u de kaarten voor hen koopt en betaalt en ze op uw huisadres laat bezorgen.

Reageer