beantwoord

Ov fiets aan andere ov kaart koppelen

• 6 juni 2014
  • 2 reacties
  • 559 Bekeken

Ik heb geprobeerd via mijnovfiets het ovfiets abonnement op een andere kaart te zetten, en er staat "abonnement gekoppeld aan kaart". Gaat dit nu meteen in werking of duurt het een aantal dagen voordat het in werking gaat? En moet ik nog langs een automaat?
icon

Beste antwoord door Jurgen 6 juni 2014, 14:13

Het gaat gaat nog niet meteen in werking, hoe lang dit precies duurt durf ik niet te zeggen. Bij Mijn OV-fiets in het gedeelte pas(sen) & pincode kun je zien of je al gebruik kunt maken van de OV-fiets. Als er een groen vinkje staat kun je al een OV-fiets huren en als er een rood kruisje staat is hij nog niet geactiveerd. Ik vermoed dat dit binnen een dag wel gebeurd zal zijn. Je hoeft niet langs een automaat.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Het gaat gaat nog niet meteen in werking, hoe lang dit precies duurt durf ik niet te zeggen. Bij Mijn OV-fiets in het gedeelte pas(sen) & pincode kun je zien of je al gebruik kunt maken van de OV-fiets. Als er een groen vinkje staat kun je al een OV-fiets huren en als er een rood kruisje staat is hij nog niet geactiveerd. Ik vermoed dat dit binnen een dag wel gebeurd zal zijn. Je hoeft niet langs een automaat.
Jurgen, bedankt voor je reactie! Ik zie (helaas, want natuurlijk heb ik de fiets vanavond al nodig...) inderdaad een rood kruisje staan.
Groetjes

Reageer