OV-Fiets klantenservice

• 5 oktober 2014
  • 0 reacties
  • 288 Bekeken

Enige maanden geleden had ik een fiets nodig in Breda, aansluitend op mijn treinreis. Dus heb ik een abonnement afgesloten bij OV-fiets. Helaas werkte dat niet, dus kon ik geen fiets huren op basis van dit abonnement. Een paar weken later kreeg ik een mail dat nu alles weer moest werken.......
Aangezien ik bijna nooit een fiets huur en ik geen vertrouwen had in OV-fiets heb ik gemaild dat ik wilde afzien van het abonnement; nooit reactie gehad van klantenservice. Wel volgde kort daarna een factuur voor het abonnement. Nogmaals gereageerd dat ik geen behoefte had aan het abonnement en wederom geen reactie van Klantenservice. Meerdere mailadressen heb ik hetzelfde bericht gestuurd maar nooit een reactie.
Na enige tijd wel weer een dreigmail dat ik moet betalen, en wederom een poging gedaan om dit ongedaan te maken via Klantenservice. En ja hoor, weer geen reactie!
Inmiddels ligt er een dreigbrief van een incasso bureau. Ik zal hen eens gaan bellen en overweeg nu een TV-programma in te schakelen. Blijkbaar heeft elk bedrijf dat aan NS is gerelateerd een gigantisch communicatieprobleem!
Meer mensen met dit sorot ervaringen? Laat van je horen, dan kunnen we gezamenlijk actie ondernemen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer