beantwoord

OV-fiets.nl onbereikbaar per mail, wat nu?

• 23 augustus 2014
  • 10 reacties
  • 446 Bekeken

Zes weken geleden kreeg ik een onjuiste factuur van OV-fiets. Ik zou een fiets langer dan drie dagen gehuurd hebben terwijl ik hem diezelfde dag nog retour heb gebracht. Hij is dus door de stalling niet juist uitgecheckt. Ik heb direct een mail gestuurd maar daar geen antwoord op gekregen. Na mij vakantie nogmaals een mail gestuurd waarop ik ook geen antwoord heb gekregen. Erg vervelend. En zoals bekend: telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Wat nu? Ik wil graag het teveel afgeschreven geld retour ontvangen.
vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 augustus 2014, 11:38

Beste Jepke,

Voor vragen over OV-fiets kun je contact opnemen met info@ov-fiets.nl. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Ik wil je graag adviseren nogmaals je vraag via dit e-mailadres te stellen. Mocht je weer geen reactie ontvangen dan kun je dat hier in dit topic laten weten.
Bekijk origineel

10 reacties

Op OV-fiets.nl zie ik hetzelfde adres staan als dat van NS Klantenservice.
Misschien een idee om NS Klantenservice eens telefonisch te benaderen via 030 751 51 55 ?
Wie weet kunnen zij u verder helpen.
Helaas kunnen ze daar ook niks voor mij betekenen.. Het advies luidt: Probeer nog eens te mailen en/of schrijf een brief...
Beste Jepke,

Voor vragen over OV-fiets kun je contact opnemen met info@ov-fiets.nl. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Ik wil je graag adviseren nogmaals je vraag via dit e-mailadres te stellen. Mocht je weer geen reactie ontvangen dan kun je dat hier in dit topic laten weten.
Dank voor je antwoord. Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met ze via info@ov-fiets.nl. Ik weet dat dat de juiste weg is, maar omdat ik steeds geen reactie krijg probeer ik het via andere wegen. Net NS klantenservice weer gebeld en ik kreeg ook daar het advies om nogmaals te mailen. Dat heb ik net gedaan. Ik hoop op een reactie. Zo niet dan laat ik het zeker weten.
Heb dezelfde ervaring. Blijf in een loep zitten. OV fiets is niet bereikbaar. E-mail wordt niet beantwoord en NS_online (twitter) blijft ook de mantra herhalen dat je een e-mail moet sturen. Het is niet van deze tijd dat je niet geholpen kan worden.
Beste Jepke,

Voor vragen over OV-fiets kun je contact opnemen met info@ov-fiets.nl. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Ik wil je graag adviseren nogmaals je vraag via dit e-mailadres te
stellen. Mocht je weer geen reactie ontvangen dan kun je dat hier in dit topic laten weten.

Beste Femke NS,
Ik heb op een gegeven moment een reactie ontvangen van OV-fiets. Met de vraag of ik nog eens kon vertellen wat er foutief was aan de factuur die ik gekregen heb. Dat heb ik gedaan. Maar nu een maand later is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Op 3 Oktober heb ik een nog eens het hele verhaal opnieuw gemaild en daarbij ook genoemd dat het ondertussen een slepende affaire is. Ik ben er een beetje moe van dat het nog steeds niet opgelost is. Je hebt aangegeven nog eens hier aan te kloppen als het probleem blijft. Bij deze dus.
Hallo Jepke,

Wil je je NAW-gegevens en e-mailadres, waarmee je OV-fiets hebt aangevraagd in een persoonlijk bericht naar mij toezenden? Vervolgens ga ik het een en ander voor je uitzoeken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Er zijn op dit forum meer topics te lezen over het falende computersysteem en slechte bereikbaarheid bij OV-Fiets. Klik op 'recente topics', scroll door de onderwerpen en je ziet dat je niet de enige bent met dt probleem.

voorbeelden:
https://forum.ns.nl/stel-vraag-14/ov-fiets-6967/index1.html#post43803
https://forum.ns.nl/op-station-17/dezelfde-ov-fiets-zes-keer-geregistreerd-geleend-maar-keer-terug-gebracht-6957/index1.html#post43786
En nog steeds heb ik mijn geld niet terug..Om moedeloos van te worden..
De enige mogelijkheid om NS te bewegen om nu eens eindelijk de problemen bij OV-fiets op te lossen, is door het collectief hoger op te zoeken. Individuele reizigers worden aan het lijntje gehouden. Een aantal suggesties:

OV Loket
Rover
Maatschappij Voor Beter OV
Tros Radar
Vara Kassa

Reageer