ov-fiets problemen

• 17 november 2014
  • 7 reacties
  • 1111 Bekeken

Geachte heer / mevrouw,

ik heb 5november jongstleden een ov-fiets gehuurd op station Roosendaal. Deze is dezelfde avond teruggebracht, dit is door station Roosendaal bevestigt. Echter krijg ik mail van OV-fiets dat dit niet zo is. Hier heb ik vorige week direct op gereageerd door u een mail te sturen en te bellen met de fietsverhuur te Roosendaal. Helaas en tot mijn grote frustratie krijg ik geen reactie van uwer zijde, zo ook de fietsverhuur te Roosendaal blijft u een antwoord verschuldigd. Inmiddels wordt er ‘gedreigd’ de borg van E250,- van mijn rekening af te laten schrijven indien ik de fiets niet retourneer. Een lastige opgave zoals u zult begrijpen.

Ik vind het ongehoord dat zowel de huurde (ik) en de verhuurder (station Roosendaal) niets van u te horen krijgt. Roosendaal heeft al gezegd dat de fiets in goede orde is geretourneerd. Graag ontvang ik van u direct een reactie over bovenstaande.

met vriendelijke groet,

Wouter

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Ik heb begrepen dat ze na een dag of vijf wat kunnen doen.

Het regent op dit moment klachten over ov-fiets. Gezien de vele fouten zou ik een ingehouden borg direct storneren.
Dag Thom,

Bedankt voor de snelle reactie. Helaas heeft het bellen van het nummer geen zin, ze kunnen me alleen het email adres geven van ov-fiets. De borg storneren lijkt voor nu even de enige oplossing
Reputatie 7
Badge +4
Het is een tamelijk absurde situatie: er gaat veel mis maar men is niet bereikbaar. Dat is ook niet goed voor een op zich prettig systeem als ov-fiets. Het is nu november maar je voelt je zolangzamerhand onzeker als je een ov-fiets wilt huren. Het probleem komt niet boven water.
OV Fiets moet gewoon een telefoonnummer openen, NS dus en zolang het een administratieve rotzooi is moeten ze minder snel 250 euro incasseren, NS dus.
Beste wouter.rooijackers,

Ik wil graag uitzoeken waarom je bericht krijgt dat je de fiets nog moet inleveren. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en de tijd dat je hem hebt teruggebracht? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Hoi
ik heb ook problemen met mijn fiets.
De band is kapot.

Heeft iemand tips?

Groetjes,
Bob
Hoi
ik heb ook problemen met mijn fiets.
De band is kapot.

Heeft iemand tips?

Groetjes,
Bob