beantwoord

OV-verklaring: Telefonische klantenservice weet niks

• 28 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik belde met de klantenservice van de ns, aangezien ik een ov verklaring nodig heb over het jaar 2013. Deze heb ik nodig omdat er een foutje is gemaakt bij de ns en deze is niet automatisch doorgestuurd naar de belastingdienst. De vrouw die ik sprak zei nog nooit van zo'n verklaring gehoord te hebben. Ze verwees mij door om schriftelijk te reageren. Ik vroeg of zij mij niet met iemand anders kon doorverbinden, aangezien ik het een vreemde situatie vind en dat zij er helemaal niks van weet. Nee, dat kon niet. Ik voelde mij niet echt geholpen en al zeker geen empathie of behulpzaamheid, aangezien ze alleen maar zei 'meneer dit is alles wat ik kan doen'.
Vervolgens kijk ik later toch nog wat door op de site en wat vind ik...een formulier waarmee je het online kan aanvragen. Is toch een beetje gek dat de klantenservice haar klanten zo benaderd..
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 28 oktober 2014, 17:54

Hallo tobias77. Welkom op het NS serviceforum. Ik heb je topic naar het subforum overige producten verplaatst en de titel wat aangepast. Zo is je topic voor andere lezers iets makkelijker te vinden. Vreemd dat de medewerker hier niet van op de hoogte is geweest. Nou hoort ze hier natuurlijk van op de hoogte zijn, maar een nieuwe medewerker is daar wellicht nog niet mee in contact gekomen. Daar durf ik verder geen uitspraken over te doen. Je kan een OV verklaring hier inderdaad vinden. Hopelijk word je de volgende keren beter geholpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo tobias77. Welkom op het NS serviceforum. Ik heb je topic naar het subforum overige producten verplaatst en de titel wat aangepast. Zo is je topic voor andere lezers iets makkelijker te vinden. Vreemd dat de medewerker hier niet van op de hoogte is geweest. Nou hoort ze hier natuurlijk van op de hoogte zijn, maar een nieuwe medewerker is daar wellicht nog niet mee in contact gekomen. Daar durf ik verder geen uitspraken over te doen. Je kan een OV verklaring hier inderdaad vinden. Hopelijk word je de volgende keren beter geholpen!

Reageer