beantwoord

OV-voordeel ook voor andere abonnementen.

• 25 april 2014
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Super user
  • 18086 reacties
Waarom is het OV-Voordeelabonnement alleen mogelijk in combinatie met met een Altijd Voordeelkaart? Het zou uitstekend passen bij een Dalvrij abonnement bijvoorbeeld, lijkt me. Even voor de duidelijkheid: een OV-voordeelabonnement geeft de mogelijkheid om voor elf euro per maand ook aanvullend vervoer te hebben voor bus, tram en metro.

Ik heb hier even een nieuw topic van gemaakt maar omdat ik de oorspronkelijke vraag niet meer kon verwijderen, heb ik het zo maar moeten laten. En nu maar hopen dat er geen verwarring ontstaat doordat een eerder bericht niet meer verwijderd kon worden na een uur. ;-)

icon

Beste antwoord door Leny NS 1 mei 2014, 11:22

Ik heb het even voor je nagevraagd. OV Voordeel is echter een product van het stad-/streekvervoer. NS is daarmee slechts de verkoper van het product. Ik ga er dus vanuit dat dit de afspraken met de stad-/steekververvoerders zijn. Meer informatie heb ik niet. Wat je eventueel nog kan doen, is contact opnemen met de betreffende stad-/streekvervoerder.

ps ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Aanvulling: OV-voordeel geeft 20% korting op bus, tram en metro (http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/ov-voordeel.html).

Een uitgebreide Dal Vrij voor vrij reizen ook in bus, tram en metro zou ook interessant zijn.
Badge
Ik heb het even voor je nagevraagd. OV Voordeel is echter een product van het stad-/streekvervoer. NS is daarmee slechts de verkoper van het product. Ik ga er dus vanuit dat dit de afspraken met de stad-/steekververvoerders zijn. Meer informatie heb ik niet. Wat je eventueel nog kan doen, is contact opnemen met de betreffende stad-/streekvervoerder.

ps ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Reputatie 7
Badge +4
Dank voor je moeite Leny. Omdat er wel een ovjaarkaart bestaat, is er wel een mogelijkheid. Ik denk wel dat door de privatisering een versnippering is ontstaan, die het lastig maakt een soort ov-supplement mogelijk te maken. Ik had het bijvoorbeeld net als veel anderen, graag als aanvulling op DalVrij gezien. Je hebt je best gedaan, bedankt.

Reageer