beantwoord

Overgang naar 1e klas. Aanbieding abonneme thouders

• 10 november 2017
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Ik probeer een overgangskaart naar 1e klas te bestellen. Er staat in infomatie dat t kan met eticket, app or downloaden op ov kaart.
Maar de mogelijkheid om op ov te downloaden komt niet voor.......hoe kan dat? Ik was bij t invullen gekomen tot betalen maar zonder de zekerheid te kunnen opzetten op mn ov kaart ging ik niet verder met de bestelling.
Heb klantenservice gebeld maar zijn we niet uitgekomen, alleen dat als ik de keuze niet heb gekregen dan kan t niet?
Doe ik nou iets verkeerd? Ik wil natuurlijk niet betalen als ik de zekerheid niet heb.........
icon

Beste antwoord door Arnold NS 10 november 2017, 15:23

Hallo Samcol en welkom op het NS Forum!

De mogelijkheden waarin je per e-ticket, NS Xtra app of laden op de OV-chipkaart kunt reizen hangt af van je type vervoerbewijs. Heb je voor mij een link naar de bestelpagina? Dan kan ik even met je mee kijken naar de voorwaarden en mogelijkheden 🙂.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Samcol en welkom op het NS Forum!

De mogelijkheden waarin je per e-ticket, NS Xtra app of laden op de OV-chipkaart kunt reizen hangt af van je type vervoerbewijs. Heb je voor mij een link naar de bestelpagina? Dan kan ik even met je mee kijken naar de voorwaarden en mogelijkheden 🙂.
Beste Arnold,

Zou dit de link kunnen zijn die je nodig hebt?
Ter informatie ik heb een voordeeluur abbonement.

Mvg,
Samcol
Bedankt voor de link Samcol. Ik heb hem wel even verwijderd uit je bericht gezien het in principe een persoonlijke link voor jou is 🙂 Helaas is het bij deze actie niet mogelijk om het ticket op een OV-chipkaart te laden. Dit kun je controleren op de eerste pagina van het bestelproces. Als het wel op een OV-chipkaart geladen kan worden, staat er onder 'ontvangstwijze' een tweede optie 'Op OV-chipkaart laden' (of iets in die richting). Bij deze actie ontbreekt die mogelijkheid.

Ik ben het er mee eens dat het wel erg verwarrend is, gezien er bij de informatiepagina, onder het tab 'Het ticket' ook een uitleg staat om het op een OV-chipkaart te laden. Ik zal hier een melding van maken zodat het aangepast kan worden.
Bedankt voor de link Samcol. Ik heb hem wel even verwijderd uit je bericht gezien het in principe een persoonlijke link voor jou is 🙂 Helaas is het bij deze actie niet mogelijk om het ticket op een OV-chipkaart te laden. Dit kun je controleren op de eerste pagina van het bestelproces. Als het wel op een OV-chipkaart geladen kan worden, staat er onder 'ontvangstwijze' een tweede optie 'Op OV-chipkaart laden' (of iets in die richting). Bij deze actie ontbreekt die mogelijkheid.

Ik ben het er mee eens dat het wel erg verwarrend is, gezien er bij de informatiepagina, onder het tab 'Het ticket' ook een uitleg staat om het op een OV-chipkaart te laden. Ik zal hier een melding van maken zodat het aangepast kan worden.
Hartelijk dank voor de uitleg, jammer dat ik dit keer geen gebruik van de aktie kan maken,
Volgend keer beter misschien!!

Mvg
Samcol

Reageer