beantwoord

overzetten van E-tickets van desktop naar telefoon

  • 25 February 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

omdat mijn printer niet altijd met goed resultaat print wil ik graag als backup de tickets in de NS-app op mijn telefoon.  Dit is elke keer een oneindig priegelwerk, omdat de mail die ik krijg alleen een ellenlange url bevat, die ik dus foutloos moet overtypen in de browser van mijn telefoon.  Een hele opgave want mijn telefoon heeft heel kleine toetsjes. Ik trek er meestal een half uurtje voor uit.  Zou het niet handig zijn de mails te voorzien van een QR code zodat ik effecient de juiste pagina kan laden?

(ten overvloede, mijn telefoon ontvangt geen mails)

icon

Beste antwoord door Robert B 25 February 2021, 21:19

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je zou de URL kunnen plakken in een tekstbestandje en dat op je telefoon zetten, via USB kabeltje of een service zoals Google Drive, Dropbox etc. Of in een Whatsapp berichtje o.i.d.

Uiteraard kan je met je telefoon ook naar de webmail pagina van je e-mail provider surfen, dat is eigenlijk nog het simpelst.

Maar een QR code zou inderdaad ideaal zijn. Kan je ook zelf maken, via deze site bijvoorbeeld.

Reageer