beantwoord

overzicht E tickets

• 4 september 2019
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo,

Ik heb een paar e-tickets gekocht die op mijn telefoon heb staan... maar die mag ik ik declareren kan ik ergens een overzichtje downloaden hier van? of gewoon de losse kaartjes...

Want als ik delen kies in de app, word ik doorverwezen naar de homepage van ns.

weet iemand een oplossing

BVD
icon

Beste antwoord door Emma NS 4 september 2019, 21:56

Beste loc3737, welkom bij onze Community!

Als het goed is wordt je via de bevestigingsmail naar jouw persoonlijke pagina gestuurd. Hier kun je op de PDF bestanden van de kaartjes klikken. Dan kun je ze downloaden en uitprinten of opsturen via e-mail lijkt me!

Lukt dat? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen, ouder topic, maar volgens mij dezelfde vraag:   ik kan op zich mijn pdfjes wel allemaal verzamelen, maar wat ik zoek is gewoon een tabelletje met:

Datum, type (Retour/enkel), traject, prijs

Deze kan ik dan meteen in mijn declaratie copy-pasten.

Hoi Togt en welkom op onze NS Community!

Voor e-tickets is zo’n overzicht er helaas (nog) niet. Ik weet ook niet of dat nog gaat komen. Ik zet je suggestie door.

Ach, ik heb ondertussen een Flex dinges aangevraagd, omdat die het volgens mij wel heeft. Dank voor je antwoord!

Die heeft inderdaad wel een mooi overzicht. Tof! Veel reisplezier! :)

Beste loc3737, welkom bij onze Community!

Als het goed is wordt je via de bevestigingsmail naar jouw persoonlijke pagina gestuurd. Hier kun je op de PDF bestanden van de kaartjes klikken. Dan kun je ze downloaden en uitprinten of opsturen via e-mail lijkt me!

Lukt dat? 🙂
Reputatie 6
Badge
Ik heb het geprobeerd en als je deelt dan kom je inderdaad op de homepage van NS en uiteindelijk weer in de app terecht. Volgens mij is deze functie er om het ticket makkelijk in de app op een andere telefoon te kunnen laden.

Als je de e-tickets mag declareren, dan zou ik behalve de ticket in de app importeren ze ook altijd meteen als pdf downloaden. Ik doe dat zelf trouwens ook als ik ze niet ergens mag declareren.

Heb je de bevestigingsmails nog? Dan zou je op de link kunnen klikken om te kijken of je ze alsnog als pdf kunt downloaden.

Reageer