beantwoord

P+R en Pinkpop

  • 7 July 2023
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

We zijn dit jaar (2023) naar Pinkpop geweest. Er zijn geen Pinkpop retourtjes meer maar alleen nog maar gewone retourtjes. Deze hebben wij gekocht (e-ticket) en de auto geparkeerd op P+R Parallelweg in Heerlen. Met deze combinatie zou parkeren aanzienlijk voordeliger zijn. Echter, alhoewel wij het retourticket (e-ticket) gebruikt hebben vóór middernacht kwamen wij pas ná middernacht in Heerlen aan. Het e-ticket werd niet herkent en we moesten i.p.v. € 3,50 maar liefst €15 betalen. Waar kan ik terecht om dit voor te leggen?

icon

Beste antwoord door Rory NS 7 July 2023, 14:13

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo LTAM en welkom op de NS Community! Vervelend dat het zo is gelopen. Je kan hiervoor het beste dit restitutieformulier van Q-Park gebruiken. Mocht je er met nu niet uitkomen, dan mag je altijd de NS Klantenservice om hulp vragen.

Beste Rory, bedankt voor je snelle reactie (!). Ik heb inmiddels 2 restitutieformulieren ingevuld. Ik ben benieuwd! Groeten, Leo.

Reageer