beantwoord

Per abuis twee exact dezelfde tickets besteld/betaald. Help!

• 11 mei 2015
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Beste,

Zojuist online een retourticket bij NS gekocht.
Echter bij het betalen (internetbankieren) bij de laatste stap begon ik te twijfelen of ik voor de juiste datum had gekozen.
Toen de betaling geannuleerd om de datum te checken. De datum bleek wel juist.
Hieropvolgend opnieuw een retourticket besteld voor dezelfde reis op dezelfde datum.
Opnieuw via internetbankieren de stappen doorlopen om de betaling te doen, inclusief laatste akkoord op de betaling.

5 minuten later ontving ik twee mails van NS met in elke mail een retourticket voor dezelfde reis op dezelfde datum.
Bij het checken van de bank zag ik dat de betaling ook tweemaal is gedaan. Erg balen.

Ik reis regelmatig met de trein en boek altijd tickets online.
Kunnen jullie deze dubbele betaling herstellen?

Ik hoor het graag.

Mvg
Reefman
icon

Beste antwoord door Thom 11 mei 2015, 21:52

U kunt wel wat doen en dat is uw verzoek schriftelijk indienen plus originele treinkaart meesturen en het ordernummer van uw E-ticket. Dit stuurt u naar NS klantenservice, postbus 2372, postcode 3500 GJ in Utrecht. Een van de moderatoren gaf dit elders aan. Een e-ticket is normaal fraudegevoelig maar uw geval lijkt me geen probleem.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U kunt wel wat doen en dat is uw verzoek schriftelijk indienen plus originele treinkaart meesturen en het ordernummer van uw E-ticket. Dit stuurt u naar NS klantenservice, postbus 2372, postcode 3500 GJ in Utrecht. Een van de moderatoren gaf dit elders aan. Een e-ticket is normaal fraudegevoelig maar uw geval lijkt me geen probleem.

Reageer