Kan je geld terugkrijgen als je per ongeluk een dagkaart hebt gehaald?
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelKan je geld terugkrijgen als je per ongeluk een dagkaart hebt gehaald?
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelHoi AimyZheng,
Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om te vragen of je je geld terug kunt krijgen. In principe kun je voor e-tickets geen geld terugkrijgen, maar misschien helpt het als ze zien dat je direct een ander kaartje hebt gekocht.
Voor een volgende keer is het wel handig de geldigheid van tickets te checken. Er staat bij de Jongerendagkaart duidelijk dat deze alleen in de daluren geldig is. Hij heet officieel zelfs “Jongeren Dagkaart Dal” 😉
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.