Kan je geld terugkrijgen als je per ongeluk een dagkaart hebt gehaald?
Bladzijde 1 / 1
Hoi AimyZheng,
Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om te vragen of je je geld terug kunt krijgen. In principe kun je voor e-tickets geen geld terugkrijgen, maar misschien helpt het als ze zien dat je direct een ander kaartje hebt gekocht.
Voor een volgende keer is het wel handig de geldigheid van tickets te checken. Er staat bij de Jongerendagkaart duidelijk dat deze alleen in de daluren geldig is. Hij heet officieel zelfs “Jongeren Dagkaart Dal”
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.