beantwoord

Per ongeluk twee dezelfde etickets aangemaakt

  • 22 februari 2017
  • 5 reacties
  • 231 Bekeken

Mijn partner en ik hebben twee e-tickets gekocht, echter blijkt nu dat allebei de tickets op haar naam staan. Nu reizen we samen maar kan het een probleem opleveren?
icon

Beste antwoord door Tamzin 22 februari 2017, 15:13

U kunt onder geen beding reizen op een kaartje op naam van uw vrouw, immers U zou slechts 1 kaartje gekocht kunnen hebben en dat gewoon twee keer uitgeprint kunnen hebben.

In het algemeen kunnen e-tickets niet meer veranderd worden i.v.m. het grote risico op fraude. Echter in het geval dat U twee exact dezelfde kaartjes (zelfde soort kaartje, zelfde naam, zelfde datum) hebt gekocht kunt U daarmee niet frauderen en dat is daarom een van de weinige uitzonderingen waarbij het meestal wel gerepareerd kan worden. U moet daarvoor zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
U kunt onder geen beding reizen op een kaartje op naam van uw vrouw, immers U zou slechts 1 kaartje gekocht kunnen hebben en dat gewoon twee keer uitgeprint kunnen hebben.

In het algemeen kunnen e-tickets niet meer veranderd worden i.v.m. het grote risico op fraude. Echter in het geval dat U twee exact dezelfde kaartjes (zelfde soort kaartje, zelfde naam, zelfde datum) hebt gekocht kunt U daarmee niet frauderen en dat is daarom een van de weinige uitzonderingen waarbij het meestal wel gerepareerd kan worden. U moet daarvoor zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice.
Beste martin.braven, als je nog geen contact met de klantenservice hebt opgenomen, wil ik wel even voor je kijken of ik het voor je in orde kan maken. Zou je mij in een privébericht je volledige naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en ordernummers van de tickets willen toesturen? Bekijk ik het even voor je. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken.
Edit: Privégegevens verwijderd.

Beste martin.braven, als je nog geen contact met de klantenservice hebt opgenomen, wil ik wel even voor je kijken of ik het voor je in orde kan maken. Zou je mij in een privébericht je volledige naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en ordernummers van de tickets willen toesturen? Bekijk ik het even voor je. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken.
Beste martin.braven, je had je privégegevens openbaar geplaatst, die heb ik snel weggehaald. Zou je het nog een keer toe willen sturen in een privébericht? Dat stuur je door op mijn naam te klikken.
Voor de meelezers: normaal gesproken kunnen we e-tickets niet meer veranderen. Maar omdat de tickets nu identiek waren, heb ik martin.braven een nieuw e-ticket aan kunnen bieden.

Reageer