beantwoord

Persoonlijke pagina werkt niet?

  • 9 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

Ik heb een mail ontvangen met de bevestiging van mijn kaartje, maar als ik op de persoonlijke pagina link klik om mijn e-ticket te downloaden zegt hij "Deze self service pagina is niet meer beschikbaar". Wat moet ik doen? Ik heb mijn kaartje nodig voor morgen!!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 13 augustus 2015, 11:06

Goedemorgen Chiara,

Welkom op het forum! Bij dit soort vragen (zeker wanneer je haast hebt) kun je inderdaad het beste bellen met onze Klantenservice via 030-751 51 55. Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

U kunt de klantenservice 24/7 bellen op 030-751 51 55, maar als er een storing is die meerdere mensen treft, is die waarschijnlijk momenteel overbelast.
Goedemorgen Chiara,

Welkom op het forum! Bij dit soort vragen (zeker wanneer je haast hebt) kun je inderdaad het beste bellen met onze Klantenservice via 030-751 51 55. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer