beantwoord

Persoonsgebonden e-ticket

• 27 mei 2019
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

beste ns,
ik heb voor woensdag 2 retourtjes gekocht voor naar marco de kuip te gaan ik kon hier maar 1 naam opgeven (de mijne). net las ik dat het persoonsgebonden is en je id moet laten zien als ze er om vragen maar die van mijn vriendin staat dus op mijn naam kan dat gewoon?
icon

Beste antwoord door Emma NS 27 mei 2019, 13:11

Beste kimwillems01, welkom bij onze Community!

Het kan ons allemaal een keer overkomen. Wanneer de Klantenservice kan zien dat het gaat om exact dezelfde gegevens, kunnen zij je hierin tegemoetkomen door het aanmaken van één vervangende couponcode!

Dit kan heel makkelijk via bijvoorbeeld Facebook of Twitter! Stuur dan direct even een korte uitleg, je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en ordernummer mee, oké?
Bekijk origineel

1 reactie

Beste kimwillems01, welkom bij onze Community!

Het kan ons allemaal een keer overkomen. Wanneer de Klantenservice kan zien dat het gaat om exact dezelfde gegevens, kunnen zij je hierin tegemoetkomen door het aanmaken van één vervangende couponcode!

Dit kan heel makkelijk via bijvoorbeeld Facebook of Twitter! Stuur dan direct even een korte uitleg, je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en ordernummer mee, oké?

Reageer