beantwoord

persoonsgebonden eticket

  • 23 november 2017
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heb 2 etickets maar die mee zou gaan is ziek , nu wil er iemand anders mee, hoe gaat dit?
icon

Beste antwoord door klant_Jac 23 november 2017, 09:28

Goedemorgen heleenges

Vervelend dat de andere persoon ziek is. Wijziging van datum, route of naam gaat niet. Tenzij uw naam Haas is, maar dat verwacht ik niet.

Bij de controle tijdens het treinreizen wordt doorgaans identificatie gevraagd, en dan klopt de pasfoto niet.

Helaas. Maak er toch een fijne dag van!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Goedemorgen heleenges

Vervelend dat de andere persoon ziek is. Wijziging van datum, route of naam gaat niet. Tenzij uw naam Haas is, maar dat verwacht ik niet.

Bij de controle tijdens het treinreizen wordt doorgaans identificatie gevraagd, en dan klopt de pasfoto niet.

Helaas. Maak er toch een fijne dag van!
Hallo heleenges en welkom op het NS Forum,

Het is voor ons niet mogelijk om te controleren of een e-ticket wel of niet is gebruikt. Vanwege dat dit niet mogelijk is kan je een e-ticket niet annuleren of wijzigen nadat deze is geopend. Erg spijtig dat jou dit overkomt.

Reageer