beantwoord

plannen gewijzigd

• 21 juli 2020
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Ik zou vandaag met mijn vriendin naar de stad gaan en hier had ik al een kaartje voor gekocht, maar helaas werd ze wakker met klachten dus moet ze een test doen waardoor ze niet mee kan naar de stad. Ik heb het kaartje dus ook niet gebruikt. Zou ik mijn geld nog terug kunnen krijgen of een voucher kunnen krijgen voor een andere dag?

icon

Beste antwoord door Tamzin 21 juli 2020, 13:33

Als het een ticket uit de automaat is kun u het bij ieder loket weer inleveren. Als het een eticket is kunt u de Klantenservice bellen als u de pdf nog niet hebt geopend, als u de pdf wel al hebt geopend is restitutie niet mogelijk omdat dan niet te controleren is of u het ticket wel/niet gebruikt. 

Bij etickets geldt daarom: koop of verzilver ze niet van te voren. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als het een ticket uit de automaat is kun u het bij ieder loket weer inleveren. Als het een eticket is kunt u de Klantenservice bellen als u de pdf nog niet hebt geopend, als u de pdf wel al hebt geopend is restitutie niet mogelijk omdat dan niet te controleren is of u het ticket wel/niet gebruikt. 

Als het een E Ticket is en nog niet geopend dan kan je de klantenservice om coulance vragen, anders gelden de volgende voorwaarden:

Het e-ticket is persoonsgebonden, kan niet gewijzigd worden en is niet overdraagbaar.

Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook

Hallo ankedekroon, welkom op de NS Community. 

Ik zie dat je vraag al is beantwoord door Tamzin en Deventer. Jammer dat je reis niet doorgaat. Beterschap gewenst voor je vriendin!  

Bedankt. Ik wist niet dat je beter de e-tickets van tevoren niet kon openen. Dan weet ik dat voor het vervolg!

Reageer