beantwoord

POSSO PAGARE I BIGLIETTI CON MASTERCARD?

• 6 oktober 2014
  • 14 reacties
  • 319 Bekeken

vorrei acquistare dei biglietti pagare con carta di credito MasterCard...non e' possibile cio?
icon

Beste antwoord door HansS 6 oktober 2014, 11:07

GRAZIE, VOLEVO PERO' COMPRARE I BIGLIETTI ADESSO TRAMITE PC ONLINE, MA MI CHIEDE DI PAGARE CON IDEAL..IO USO CARTA DI CREDITO MASTERCARD..E' POSSIBILE ON LINE USARE MASTERCARD PER L'ACQUISTO DEI BIGLIETTI?

E-biglietti on-line, è possibile purtroppo pagare solo tramite iDeal
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
It is possible to buy a ticket at the ticketmachine and to pay with a Mastercard creditcard.
GRAZIE, VOLEVO PERO' COMPRARE I BIGLIETTI ADESSO TRAMITE PC ONLINE, MA MI CHIEDE DI PAGARE CON IDEAL..IO USO CARTA DI CREDITO MASTERCARD..E' POSSIBILE ON LINE USARE MASTERCARD PER L'ACQUISTO DEI BIGLIETTI?
vorrei acquistare dei biglietti pagare con carta di credito MasterCard...non e' possibile cio?

E 'possibile acquistare un biglietto al ticketmachine e di pagare con una carta di credito Mastercard.

E-biglietti on-line, è possibile purtroppo pagare solo tramite iDeal
Hans ha dato la risposta corretta. È possibile acquistare solo un biglietto elettronico con iDEAL.
Reputatie 7
Badge +4
Mooi, die vertaalmachines, lol.
Reputatie 2

Ik wilde het net zeggen thom, of spreken er een paar mensen echt deze taal (Wat best mogelijk is natuurlijk )
A volte una conoscenza pronta è anche a volte.
Oppure si usa per tutto il vostro aiuto di un traduttore 😉
Reputatie 7
Badge +4
Dat kan en mijn complimenten in dat geval. Maar het komt overeen met wat je in het Nederlands intypt. Ik spreek zelf onvoldoende Italiaans om er fatsoenlijk in te kunnen corresponderen al kan ik me in de dagelijkse conversatie wel redden. Ik associeer uiteraard vanuit andere talen. Uiteindelijk is het doel van dit forum dat vragenstellers geholpen worden en als dat lukt is het mooi. Ik kan de vertaling van Google niet exact controleren en dan vind ik het zelf onvoldoende. Google Translate en aanverwant zijn handig maar ze leiden wel tot een eeeeh wat kromme vertaling. Maar als het hier adeqaat blijkt te zijn, is dat verder prima en niks mis mee.

Ik wilde het net zeggen thom, of spreken er een paar mensen echt deze taal (Wat best mogelijk is natuurlijk )

Vooral onder de oudere garde (zoals Thom) zijn er behoorlijk wat mensen die vanuit hun (werk)ervaring diverse vreemde talen spreken, waaronder bijv. Italiaans.
Neem als voorbeeld maar eens onze Minister van Buitenlandse Zaken, die een wandelend talenwonder schijnt te zijn.

En - eerlijk is eerlijk - bij de jongere garde zie je ook steeds meer belangstelling voor vreemde talen (kijk hiervoor maar eens naar Femke, hoe ze die reactie zomaar "even" uit haar mouw schudde 🙂 )
Reputatie 7
Badge +4
En - eerlijk is eerlijk - bij de jongere garde zie je ook steeds meer belangstelling voor vreemde talen (kijk hiervoor maar eens naar Femke, hoe ze die reactie zomaar "even" uit haar mouw schudde :D)

😃
Klopt, daar draai ik mijn hand niet voor om :$:8.
Reputatie 7
Badge +4
Niet opzoeken he, dit moet eigenlijk zo kunnen (Ik heb het zelf wel met de vertaalmachine geschreven :@:)

Sei solo una grande ragazza intelligente, con grande senso del linguaggio!

Italiaans klinkt best wel mooi eigenlijk.
Je maakt mij aan het blozen Thom 😳.

Reageer