beantwoord

Post voor onbekende ontvangen

• 17 maart 2020
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Wij hebben post van jullie ontvangen maar deze is gericht aan een persoon die hier nooit heeft gewoond kunt i dit aanpassen?

De heer K.H. Elewa Adss

Graag deze meneer verwijderen van dit adres.

Mvg,

C. Hermsen

icon

Beste antwoord door Denice NS 17 maart 2020, 19:12

Welkom bij de Community, Chantal33.

Ik heb je bericht aangepast omdat er adresgegevens in stonden. Dit is een openbaar forum en je wilt ook vast niet dat iedereen weet waar je woont.

Wat betreft de post en het verwijderen van iemand uit ons systeem dat mag helaas niet zomaar. Hiervoor dient de post retour afzender te worden gestuurd. Wanneer wij minimaal 3 keer post retour afzender hebben ontvangen worden de gegevens aangepast zodat er geen post meer verzonden zal worden op naam van de onbekende bewoner. Indien het gaat om een Uitstel van Betaling dien je ook de stukken retour afzender te sturen met de melding ‘geadresseerde onbekend'. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. De NS klantenservice kan dat wel, maar is momenteel overbelast.

U kunt het beste de post ' retour afzender' sturen.

Welkom bij de Community, Chantal33.

Ik heb je bericht aangepast omdat er adresgegevens in stonden. Dit is een openbaar forum en je wilt ook vast niet dat iedereen weet waar je woont.

Wat betreft de post en het verwijderen van iemand uit ons systeem dat mag helaas niet zomaar. Hiervoor dient de post retour afzender te worden gestuurd. Wanneer wij minimaal 3 keer post retour afzender hebben ontvangen worden de gegevens aangepast zodat er geen post meer verzonden zal worden op naam van de onbekende bewoner. Indien het gaat om een Uitstel van Betaling dien je ook de stukken retour afzender te sturen met de melding ‘geadresseerde onbekend'. 

Bedankt,

De envelop heb ik al weggegooid en lijkt me niet dat er zomaar rekeningen naar een adres gestuurd kunnen worden zonder dat dit gecontroleerd word of deze persoon hier ook daadwerkelijk woont anders kan heel nederland valse adressen gaan opgeven?

Reputatie 5

Het kan zomaar zijn dat die persoon bewust uw adres gebruikt. Ging het om een rekening?

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt,

De envelop heb ik al weggegooid en lijkt me niet dat er zomaar rekeningen naar een adres gestuurd kunnen worden zonder dat dit gecontroleerd word of deze persoon hier ook daadwerkelijk woont anders kan heel nederland valse adressen gaan opgeven?

Ooit een deurwaarder aan de deur gehad notabene op mijn verjaardag, voor iemand die er ooit had gewoond.

Ivm privacy kan niet iedereen zomaar gegevens uit de gemeentelijke basisadministratie halen. Dus ja er kan een vals adres opgegeven worden, maar er kan ook een fout in postcode/huisnummer combinatie zitten, waardoor uw adres er uit rolt.

Daarnaast is de contractant verantwoordelijk voor de betaling van het abonnement,niet de persoon die daadwerkelijk op het adres woont. Het opgeven van een vals adres heeft geen nut. Indien de betaling uitblijft weet het incasso-bureau de persoon in kwestie altijd wel te vinden.

Reageer