beantwoord

Prijs in app

• 7 juni 2017
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Met de nieuwe update van de ns-app is de prijs van het reis traject niet meer te zien.
icon

Beste antwoord door JoelHaasnoot 7 juni 2017, 22:00

Beste psprengers,
Vanmiddag hebben we hieraan een boel aangepast en zou het voor de meeste trajecten nu wel moeten werken. Zo niet, kan je dan even laten weten voor welke traject het nog niet werkt (waar je probeert te plannen). Dan kunnen we het in detail uitzoeken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Heeft u iOS? Want ik heb Android en hier zie ik wel de prijzen staan.
Heeft u iOS? Want ik heb Android en hier zie ik wel de prijzen staan.
Klopt, de link voor tarieven staat grijs en is niet actief. Foutje van ns? Vorige versie had ik wel prijs in beeld.
Reputatie 1
Dan denk ik dat het ligt aan de iOS versie 😛
Hallo psprengers, welkom op het NS Serviceforum!

Het klopt dat in de nieuwe 5.0.0. IOS versie van de NS Xtra App nog wat bugs zitten. De NS Xtra App is helemaal vernieuwd namelijk. De app-ontwikkelaars hebben heel hard gewerkt en we zijn trots op het resultaat maar het kan natuurlijk voorkomen dat iets nog niet helemaal naar wens is. Via de app kun je je suggesties en opmerkingen melden of je kunt deze mailen naar app@ns.nl. Ik heb jouw ontdekking gemaild naar de ontwikkelaar van de app en hopelijk kan dit meegenomen worden in de nieuwe versie want het is natuurlijk wel belangrijk om de tarieven te blijven zien 🙂. Tot er een nieuwe versie is kun je je reis ook plannen via ns.nl en daar kun je de tarieven gewoon nog zien.
Beste psprengers,
Vanmiddag hebben we hieraan een boel aangepast en zou het voor de meeste trajecten nu wel moeten werken. Zo niet, kan je dan even laten weten voor welke traject het nog niet werkt (waar je probeert te plannen). Dan kunnen we het in detail uitzoeken.
Helemaal in orde. Bedankt voor de snelle reactie!

Reageer