beantwoord

Prijs op E-ticket

• 20 april 2018
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Waarom is de prijs die op de E-ticket van "Dagje uit naar keuze" afwijkend van de werkelijke prijs.
Afgedrukt op mijn E-ticket is 19,95 euro, terwijl er 20 euro voor betaald is.
Niet handig als ik de E-ticket moet declareren
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 april 2018, 01:43

Waarom is de prijs die op de E-ticket van "Dagje uit naar keuze" afwijkend van de werkelijke prijs.

Op mijn E-ticket van de Spoordeelwinkel dat ik vrijdag heb gebruikt
("The Amsterdam Dungeon - Volwassene(n) + 1e klas dagretour
Geldig t/m 31 december 2016") staat €27,50 terwijl ik er €10 voor heb betaald...
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Sjapo :)

Goed dat je dit aangeeft. Dit is niet de bedoeling. Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, voorletters, achternaam, geboortedatum en het ordernummer van het e-ticket kunnen sturen? Dan kan ik dit als voorbeeld gebruiken wanneer ik het aankaart bij mijn collega's. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en dan op "Stuur bericht" te klikken.

Op mijn E-ticket van de Spoordeelwinkel dat ik vrijdag heb gebruikt
("The Amsterdam Dungeon - Volwassene(n) + 1e klas dagretour
Geldig t/m 31 december 2016") staat €27,50 terwijl ik er €10 voor heb betaald...
Bedankt voor het sturen van de gegevens, Sjapo. Ik heb het aangegeven bij mijn collega's.
Michiel., heb je hier verder een vraag over?
Nee, geen vragen verder. Gelukkig had ik wiskunde in m'n pakket😁.
bij mij kwam wel binnenschieten: "leuker kunnen we het niet maken, wel moeilijker..."
Ik hoop maar dat m'n werkgever het ook snapt
Dat was een vraag aan Michiel. 🙂 Ik snap je punt inderdaad. Bedankt voor het aangeven in ieder geval!

Reageer