beantwoord

prijs van retour in de app is anders dan op de ns website

• 8 december 2020
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ontdekte vanmorgen dat de prijs van een treinreis van Lochem naar Zutphen een fout vertoont: in de NS-app wordt als prijs van een retour 4,77 euro genoemd terwijl de de prijs op de NS website 4,77 euro voor een enkele reis is. Prijs is voor vol tarief.

Met vriendelijke groet

Rob Koel

icon

Beste antwoord door Sanne NS 8 december 2020, 21:44

Goedenavond Robkoel en welkom op de NS Community! 

Wat vreemd dat jij dit ziet! Als ik de reis op zoek op zowel onze website als in de app, dan zie ik namelijk de correcte prijs. Zou je mij toevallig een screenshot van deze fout kunnen sturen? Want dan ga ik de melding voor je doorzetten als het inderdaad niet klopt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie in de app enkel €4,77 en retour €9,54 staan.

Goedenavond Robkoel en welkom op de NS Community! 

Wat vreemd dat jij dit ziet! Als ik de reis op zoek op zowel onze website als in de app, dan zie ik namelijk de correcte prijs. Zou je mij toevallig een screenshot van deze fout kunnen sturen? Want dan ga ik de melding voor je doorzetten als het inderdaad niet klopt! 

Ik heb dit wel eens verkeerd zien staan voordat je op alle reizen/koop kaartje klikt (niet op dit traject, want dat heb ik nog nooit gereisd). Er stond bij het onderstreepte gedeelte retour in plaats van enkele reis, maar de prijs was die van een enkele reis. Ik heb hier helaas geen screenshot van.

Ik heb het met een aantal verschillende instellingen geprobeerd, maar ik kan de fout niet reproduceren. Bij mij, nieuwste versie op Android 10, lijkt dit gewoon correct te werken.

Reageer