beantwoord

Probleem met inloggen om NS Zonetaxi te boeken

  • 29 juni 2018
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Ik probeer in te loggen met mijn NS account in de app op NS Zonetaxi. Lukt niet. Daarna probeer ik in te loggen op de website van NS Zonetaxi, maar dit lukt ook niet. Wachtwoord herstel werkt ook niet. Mijn emailadres wordt niet herkend. Heb in mei geregistreerd en 1 euro betaald. Wat is het nut van het aanbieden van de mogelijkheid om online een NS Zonetaxi te boeken als je al niet eens kan inloggen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 29 juni 2018, 13:48

Hallo Niann-Tsyr en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig om te lezen dat je problemen ervaart bij het inloggen via de NS App. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de Klantenservice van NS Zonetaxi. Zij kunnen je helpen met dit probleem.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Niann-Tsyr en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig om te lezen dat je problemen ervaart bij het inloggen via de NS App. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de Klantenservice van NS Zonetaxi. Zij kunnen je helpen met dit probleem.

Reageer