Problemen met weergave van NS website op mijn Surface tablet

• 23 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Ik krijg de website van de NS niet meer normaal op mijn scherm van mijn Surface tablet te zien. Is er een mogelijkheid om de weergave weer normaal te krijgen, kan ik ergens op klikken, of is dit een Surface tablet probleem?

Vr.gr.
Sigurd

4 reacties

Ha Sigurd, Wat leuk dat je het serviceforum gevonden hebt! Wat vreemd dat dit niet meer lukt. Ik durf om eerlijk te zijn niet te zeggen waar dit precies aan ligt. Hebben andere forumgebruikers hetzelfde probleem met een surface tablet?

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid te vergroten.
Hallo Sigurd,

Ik weet niet wat een surface tablet is. Maar als je de app Opera Classic installeert en dan bij de instellingen onder geavanceerd Desktop selecteert wordt je mobiele apparaat als gewone computer gezien en worden de websites ook als zodanig getoond. Dit lost vaak veel problemen op. Ik gebruik op deze manier bijvoorbeeld het forum omdat de mobiele versie (die je normaal door je strot geduwd wordt) hopeloos is in het gebruik.

Succes ermee!
Hallo Sigurd,

Ik weet niet wat een surface tablet is. Maar als je de app Opera Classic installeert en dan bij de instellingen onder geavanceerd Desktop selecteert wordt je mobiele apparaat als gewone computer gezien en worden de websites ook als zodanig getoond. Dit lost vaak veel problemen op. Ik gebruik op deze manier bijvoorbeeld het forum omdat de mobiele versie (die je normaal door je strot geduwd wordt) hopeloos is in het gebruik.

Succes ermee!

Je praat nu echt pure onzin
Een Surface tablet draait Windows
Niet Android
Desondanks adviseer ik Sigurd om de website in desktop versie te laden, dat werkt wel gegarandeerd!!
Bedankt voor de reacties. Ik open de website in internet Explorer maar hij laadt 'm dus niet goed. Misschien ook maar een andere browser installeren.

Reageer