beantwoord

QR code van e-ticket wordt niet geprint

• 16 december 2014
  • 64 reacties
  • 8150 Bekeken

Toon eerste bericht

64 reacties

Was eigenlijk net bezig om overal effe uit te loggen van dit forum, maar speciaal voor jou dan, mail maar even. Je weet me wel te vinden volgens mij :)

En inderdaad, ik heb zelf zo snel alleen oude Secutix tickets, vandaar dat ik al aangaf dat het een wat oudere was, haha.
Met enige creativiteit om nu niet m'n hele naam direct online te gooien, hij komt er prima uit bij mij.

Badge +3
Proficiat nog dan, jonkie! 😛
Heb ik weer een verjaardag gemist van Henk.... 😥

Blijf ik toch wel benieuwd naar mijn code loze e-tickets van laatst tijdens controle.....
Reputatie 4

Oh nee hoor 🙂 Ik heb een verjaardag verzonnen bij het aanmaken van een dummy ticket. Hij klaagde al dat ik hem zo oud had gemaakt... Psst 1988 is mijn geboortejaar @Henk_NL
Het is je vergeven Loes, komt allemaal goed 😁

Ik ben inmiddels ook al lang niet meer de jongste op 't werk en stond vanmorgen nog vrolijk een paar grijze haren vakkundig te verwijderen. Ontken het nog even.
Reputatie 7
Badge +3
Nu al grijze haren Henk? Die vallen ook zo lekker op in donker haar weet ik uit eigen ervaring. Ik heb er intussen zoveel dat eruit trekken geen optie meer is.😆
Ik zou graag willen weten wat de oplossing voor dit probleem is. Ik heb namelijk van alles geprobeerd (ook de tips op dit forum zoals apart opslaan, printen vanuit adobe reader, printen vanuit browser, updaten drivers) en al bijna 20 prints gemaakt, maar nog steeds lukt het niet om de QR code afgedrukt te krijgen. We zijn inmiddels met z'n drieën al een uur hiermee bezig.. 😞
Het probleem is dat het ticket niet wordt geprint begrijp ik? Is de pdf met code wel goed zichtbaar op de telefoon?
op de telefoon weet ik niet. de persoon die reist is niet zo goed met de telefoon. maar op de computerscherm is alles duidelijk.
Dat is vreemd. Direct vanuit de mail printen lukt ook niet?
nee. dat had ik geprobeerd n.a.v. bovenstaande post. de pdf ticket wordt automatisch in de browser geopend en dat werkt niet. inmiddels is het wel gelukt de qr code te printen vanaf een andere laptop maar het is erg vaag. we hopen dat dat voldoende is om door de poortjes te komen.
Erg vervelend dit. Ik hoop dat het ook lukt zo en anders kun je altijd gebruik maken van de servicezuil bij de poortjes.
bedankt voor de reacties. Het is hem toch niet gelukt met de grijze afdruk, maar hij heeft hulp gekregen. Ik weet niet wat het probleem nu is geweest met de afdrukken. Ik heb een Canon printer en uitgerekend het gedeelte met de QR code en de belangrijkste informatie komt heel wazig uit de printer. de andere 3 delen van de ticket zijn wel duidelijker. ik denk toch een combinatie van factoren. ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden. dit probleem is voor mij namelijk ook niet de eerste keer. in ieder geval bedankt voor de snelle reacties!

Reageer