beantwoord

Railplus bij VDU

• 20 april 2015
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Ik ben niet zo lang geleden 60 geworden; ik heb nu dus Keuzedagen.
Ik hoor zo nu en dan dat ik nu gratis een Railplus zou kunnen aanvragen. Klopt dat? En zo ja, hoe?
Ik kan het op de website van NS nergens vinden.
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 april 2015, 20:25

De website van NS International is een stuk informatiever.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
De website van NS International is een stuk informatiever.
Reputatie 7
Badge +4
Als u echt een oud VDU heeft, is Railplus gratis in uw situatie. Mensen met een Dalvoordeelaronnement moeten die zelf aanschaffen voor 15 euro. Voor Dalvoordeelreizigers die in Duitsland veel met de trein reizen. zij kunnen de Bahcard 25 overwegen, die is voor senioren goedkoop, 43 euro, en geeft u recht op 25 procent korting bij internationale reizen maar ook in heel Duitsland. Netto zou het dan 28 euro voor de Bahncard 25 zijn.

In uw geval, als u zeker weet dat u een VDU heeft, is Railplus kosteloos en bij reizen in het buitenland telt het snel op.
Badge
Ik ben niet zo lang geleden 60 geworden; ik heb nu dus Keuzedagen.
Ik hoor zo nu en dan dat ik nu gratis een Railplus zou kunnen aanvragen. Klopt dat? En zo ja, hoe?
Ik kan het op de website van NS nergens vinden.

Bij het 'oude' Voordeelurenabonnement is Railplus gratis. Je moet dan even langs een NS loket gaan en je OV-chipkaart waar het Voordeelurenabonnement opstaat laten zien. Voor andere abonnementhouders kunnen de Railpluskaart kopen voor € 15,00 per jaar. Voor meer informatie, zie https://www.nsinternational.nl/nl/tickets-kopen/rondreistickets/railplus-bestellen Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer