beantwoord

railrunner

Mijn dochter van 11 gaat samen met vriendin van 12 met de trein naar duinrell.
Kan mijn dochter dan reizen met een railrunner kaartje.
icon

Beste antwoord door marv87 28 July 2015, 12:30

Ja, kinderen vanaf 4 jaar mogen zelfs zelfstandig reizen met een railrunner kaartje.
Bekijk origineel

11 reacties

Ja, kinderen vanaf 4 jaar mogen zelfs zelfstandig reizen met een railrunner kaartje.
Ik mag TS toch wel aanraden om hier over na te denken. Ik ben van mening dat het niet verstandig is om twee kinderen van 11 en 12 jaar zelfstandig met de trein van en naar Den Haag te laten reizen. Ik hoop dat meer mensen dat op dit openbare forum met mij eens zijn en dat hier ook duidelijk willen maken.
TS stelt een vraag en lezers mogen dan een antwoord en/of opmerking plaatsen.
Oke, heb je wel eens gehoord dat kinderen zelfstandig moeten worden, moeten straks ook naar de middelbare school. Alleen.
Ik mag TS toch wel aanraden om hier over na te denken. Ik ben van mening dat het niet verstandig is om twee kinderen van 11 en 12 jaar zelfstandig met de trein van en naar Den Haag te laten reizen. Ik hoop dat meer mensen dat op dit openbare forum met mij eens zijn en dat hier ook duidelijk willen maken.
TS stelt een vraag en lezers mogen dan een antwoord en/of opmerking plaatsen.

Beste ErikVD, je mag natuurlijk antwoorden op de TS. Maar zolang het maar het antwoord blijft op de vraag om elkaar te helpen. Hoe Sariena haar kinderen wil laten reizen is natuurlijk een eigen keuze waar ze uiteraard goed over heeft nagedacht.
Nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Uw vraag is toch al in de 1e reactie beantwoord?
ik dacht dat er altijd een betalende oudere mee moest
ik dacht dat er altijd een betalende oudere mee moest

Nee, die verplichting is voor railrunners afgeschaft (maar nog wel van toepassing op Kids Vrij).
oke duidelijk
Dus eigenlijk dacht TS zelf dat haar kind niet zelfstandig mocht reizen?
Reputatie 4
Badge
Ja, dat dacht Sariena terecht en waarschijnlijk niet omdat zij de mening is toegedaan dat het onverantwoord is om kinderen alleen met de trein op pad te sturen. Railrunner was tot een jaar geleden een met-volwassenen-meereiskaartje en zelfstandig reizende kinderen mochten een 40% kortingskaartje kopen dat nu niet meer vrij verkrijgbaar is.

Reageer