beantwoord

Railrunner

• 8 juli 2014
  • 7 reacties
  • 400 Bekeken

Verdwijnt nu ook de Railrunner of is die nog als chipcard te koop?
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 juli 2014, 22:01

De Railrunner kan als product op een OV-chipkaart worden geladen en blijft ook te koop op een wegwerpchipkaart. Voor een Railrunner wordt geen toeslag in rekening gebracht.

De voorwaarden voor reizen met een Railrunner worden zelfs verruimd: vanaf morgen mogen kinderen jonger dan 12 jaar ook zelfstandig met een Railrunner reizen.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
De Railrunner kan als product op een OV-chipkaart worden geladen en blijft ook te koop op een wegwerpchipkaart. Voor een Railrunner wordt geen toeslag in rekening gebracht.

De voorwaarden voor reizen met een Railrunner worden zelfs verruimd: vanaf morgen mogen kinderen jonger dan 12 jaar ook zelfstandig met een Railrunner reizen.
Reputatie 3
Sterker nog als uw kind vaker dan 5x per jaar de trein neemt dan is de aanschaf van een KIDS abonnement ook een optie. Deze kost 15 euro en er zit dan ook een gratis OV Chipkaart bij.
te bestellen bij NS, en binnen een paar dagen binnen !
Reputatie 4
Badge
Sterker nog als uw kind vaker dan 5x per jaar de trein neemt dan is de aanschaf van een KIDS abonnement ook een optie. Deze kost 15 euro en er zit dan ook een gratis OV Chipkaart bij.
te bestellen bij NS, en binnen een paar dagen binnen !

Let wel op. Met KidsVrij mogen kinderen alleen meereizen met een volwassene. Met een railrunner mogen ze (35 minuten nadat ik dit post) zelfstandig met de trein.
Reputatie 7
Badge +4
Even als aanvulling op Gert-Jan/Tochjo: Kinderen mogen wel alleen reizen maar alleen in de tweede klas. In de eerste klas mag dat niet en moeten ze meereizen onder begeleiding van een volwassene.

Twintig minuten geleden mocht het al.:D

Het is vandaag negen juli, dat vinden Brazilianen vast leuker dan 8 juli.

Hoe-de-me-dat-zo? Moeten zij m.i.v. vandaag ook inchecken, dan? 😉
Reputatie 7
Badge +4

Hoe-de-me-dat-zo? Moeten zij m.i.v. vandaag ook inchecken, dan? ;)

Lol, ze zullen het eerder als uitchecken hebben ervaren, vrees ik:D
Badge
Hoi Linda, welkom op het forum. De railrunner verdwijnt niet. Je kan de Railrunner op een OV-chipkaart laden of op een eenmalige OV-chipkaart laden. (zonder toeslag) Vanaf vandaag mogen kinderen zonder begeleiding op een Railrunner reizen.
Je kan een Kids Vrij abonnement aanschaffen, maar wat Gert- Jan aangeeft, klopt ook. Kinderen mogen dan niet alleen reizen met een Kids Vrij abonnement. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten' Groet, Leny

Reageer