beantwoord

Railrunner dubbel gekocht op datum


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Gistermiddag reisde ik voor het eerst met mijn 4-jarige met de trein. Ik kocht een railrunner voor haar. Omdat voor mij niet duidelijk was dat ik een enkel of retour gekocht, schafte ik twee railrunners aan. Na het bestelproces kwam ik erachter dat die kaart de hele dag geldig is. Kan ik restitutie krijgen van de tweede ongebruikte kaart? Ik kan het namelijk niet meer gebruiken omdat het op datum staat. Ik zie een reactie tegemoet 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 2 May 2023, 17:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi HeN-S,

Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Normaal gesproken kun je geen geld terugkrijgen voor e-tickets, maar als het twee identieke tickets zijn (naam en datum) denk ik dat ze niet al te moeilijk doen.

Hoi HeN-S,

Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Normaal gesproken kun je geen geld terugkrijgen voor e-tickets, maar als het twee identieke tickets zijn (naam en datum) denk ik dat ze niet al te moeilijk doen.

Hoi MrFreeze, Dank voor de reactie. Ik ga het proberen. Nooit geschoten is altijd mis. 

Reageer