beantwoord

railrunner in de automaat zonder datum?

• 21 juli 2014
  • 3 reacties
  • 1781 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik ben allang niet meer met de trein gereisd maar nu met de ah actie, willen we toch weer eens met de trein gaan met onze dochter.
Nu hebben we nog geen vaste dag in gedachten en willen we gewoon een dag van te voren plannen, dat we dan ons e-ticket kunnen activeren, dat is verder geen probleem, dat zal zich hopelijk allemaal vanzelf wijzen.
Maar nou weet ik dat je voor dat het papierenkaartje verdween, dat je gewoon een railrunner zonder datum kon kopen in de automaat. Hoe zit dat nu? Kun je nu ook nog steeds een railrunner zonder datum kopen in de automaat? Of moet ik gewoon de dag van de reis wat eerder op het station zijn om het kaartje te kopen. Ik ben dan weer bang dat juist ik net de pech heb dat de automaat het niet doet. Ik reis vanaf een Veolia station, waar je gewoon kaartjes kunt kopen aan de automaat, maar nu dat dat allemaal veranderd is, weet ik dus niet hoe dat allemaal werkt.
Groetjes Inge
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 juli 2014, 16:55

U kunt bij de kaartautomaat alleen een Railrunner kopen voor die dag. Maar u kunt een Railrunner ook als e-ticket kopen, via de winkel op de website van NS. Daarbij kunt u ook een dag in de toekomst opgeven als reisdatum.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U kunt bij de kaartautomaat alleen een Railrunner kopen voor die dag. Maar u kunt een Railrunner ook als e-ticket kopen, via de winkel op de website van NS. Daarbij kunt u ook een dag in de toekomst opgeven als reisdatum.
ok heel erg bedankt voor uw reactie. Dan maar op hoop van zege dat de automaat het doet haha
Badge +3
Zoals ik al schreef, kunt u een Railrunner ook als e-ticket aanschaffen. Als u toch al e-tickets voor uzelf moet regelen, dan lijkt me dat het handigst. Dan hoeft u helemaal niet naar de kaartautomaat.

Reageer