beantwoord

Railrunner laden werkt soms niet bij NS station

• 10 September 2015
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Mijn zoon is nog 11 jaar en reist nu nog met railrunner dagelijks naar school. Eerste week heb ik op zondag avond 5x een railrunner gekocht en op zijn kaart gezet. Nu doet hij dat zelf dagelijks. Echter heeft hij 's morgens vaak haast of is het druk en wil hij dus de dag ervoor als ie uit school weer thuis op bestemming aankomt een railrunner op zijn ov-chipkaart laden voor alvast de volgende dag. Maar dan staat de optie railrunner niet bij de"laden overige producten" optie.
icon

Beste antwoord door Inge NS 12 September 2015, 11:15

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het forum sretlow! Vreemd om te lezen dat de Railrunner niet te vinden was bij de optie 'Laden overige producten'. Gaat het hier om een eenmalig incident, of is het vaker voorgevallen dat de optie Railrunner er niet bij stond? Ik weet niet of je zoon in het bezit is van een mobiele telefoon, maar het is (mocht dit nogmaals voorkomen) mogelijk om hulp of afstand aan te vragen door te bellen met het gratis nummer op de kaartautomaat.
Reputatie 4
Badge
Probeert hij de railrunner soms te kopen terwijl hij nog niet uitgecheckt is? Dan zijn veel producten/instellingen niet beschikbaar.
Nee is al vaker gebeurd. Hij is wel uitgelogd (1 minuut ervoor). Het is natuurlijk wel zo dat de railrunner voor de hele dag geldig is. Dus hij logt uit maar NS weet niet of hij later nog verder wil reizen. Dus mogelijk dat railrunner "nog loopt". Ik snap dat ie dan niet nog een railrunner voor die dag kan kopen. Maar waarom niet voor de dag erna?
Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om een Railrunner alvast op de OV-chipkaart te laden voor de volgende dag. Ik kan daarom helaas niet direct de vinger op de zere plek leggen. 😞 De beste optie lijkt mij daarom om contact op te nemen met het beheer van de kaartautomaat, zodra dit weer plaatsvindt. Zij kunnen dan op afstand meekijken in de kaartautomaat en hopelijk een oplossing bieden.

Reageer