beantwoord

Railrunner voor de reisdatum op OV chip (klein)kinderen zetten

• 15 juli 2014
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Op 14 juli 2014 zetten in op de persoonlijke OV chip kaart van onze kleinkinderen een Railrunner a 2,50 per stuk.
Op dit forum had ik gelezen dat ik dat al voor de gebruikers datum kon doen omdat de railrunner pas actief zou worden na inchecken.
Op 16 juli gingen we naar Amsterdam en bij het incheken was er geldig product aanwezig.
Wederom 2 railrunners aangeschaft. De conducteur in de trein kon beide producten zien maar de rail runner van 14 juli had een indicatie dat hij niet geldig (meer) was.
Vraag: Hoe krijg ik mijn geld terug en staat er verkeerde informatie op de forum gemeld door de moderator.
N.B. Op de automaat staat overigens alleen vandaag geldig en dat kan niet veranderd worden maar door dit forum was ik op het verkeerde been gezet.
Graag reactie van o.a. de moderator. B.v.d.
icon

Beste antwoord door Leny NS 16 juli 2014, 09:56

Ben, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat de informatie op het forum niet klopt. Via de kaartautomaat kan je inderdaad alleen een product laden voor de dag zelf. Maar wellicht kan ik je verder helpen. Zou je via een privébericht je naw- gegevens, je OV-chipkaartnummer en je rekeningnummer willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Ben, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat de informatie op het forum niet klopt. Via de kaartautomaat kan je inderdaad alleen een product laden voor de dag zelf. Maar wellicht kan ik je verder helpen. Zou je via een privébericht je naw- gegevens, je OV-chipkaartnummer en je rekeningnummer willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny

Reageer